Tuesday, November 10, 2009

New Motorcycle!!!


Pas balik dr kenduri kawan ibu ari ahad ari tu...next plan ibu ajak papa p tesco plak...plan asal nk p sogo...nk cari baju irsyad la...but raser cam mals plak nk masuk bandar....so singgah tesco ampang je...sempat ambik 2 pasang baju tido irsyad....baju2 lain nanti ibu belikn lain kali ek irsyad....mulanye takde la niat nk shopping sgt just pusing2 je...but alang dh p tesco bantai la ape yang patut...n yang paling irsyad suker coz papa n ibu tunai janji...belikn irsyad motorcycle....actually dh lamer irsyad nk beli tapi lum jmpe yang berkenan n sesuai ngan irsyad...so hampir setengah jam gak memilih n irsyad mencuba...lastly ni la yang irsyad berkenan....bukan main suka n tak sabar nk main dengan motor barunyer....


Ni picture balik dr tesco...lum sempat mandi lagi...hehehe




ni picture petang semalam...pas balik dr umah ngasuh



n ni ari ni la..b4 p umah ngasuh

4 comments:

Suliana said...

motorsikal ni utk budak dah jalan ke syimah??kalau mcm aqil, naik jatuh x??

SiNoMoSa said...

suka nye irsyad
pasni dok atas moto je la k
jgn kacau ibu kat dapur ngeh3

Nur Hasyimah Mahasan said...

su, if aqil naik raser cam kurang ok lagi kot...coz takut dier tok leh imbang badn...kecuali aqil dh boleh berdiri sendiri...

Nur Hasyimah Mahasan said...

still kacau gak...coz sekrg ni ibu dier masak dier pun turut ngemas pinggan mangkuk...hahaha