Saturday, December 10, 2011

Irsyad & Train

Ok tak tajuk tu..hehe..ni penangan bercuti from ari khamis ler ni....bukan main liat ari ni nk masuk opis coz dh 4 ari berjimba2 di umah n jalan2...smpena my sis datang cuti2 di KL dr kg....so alang2 my sis datang aku ambik ler kesempatan bercuti...cian plak dier smpi aku kerja..lgpun coti2 banyak lagi..hehe

Jom ke entry sebenar..ni nk story ari khamis nyer...sememngnyer aku cuti coz smbut my sis dr dr kg...but aku kena p opis jap coz SYMP...hehe...so alang2 cuti aku bawk irsyad p opis (jap je pun)...n si tecik irdina aku still hntr umah bs...so ingt nk p opis ngan keta but my anak bujangku request nk naik train lak..lgpun memng ari2 aku p keja ngan train..umah n opis kan dekat ngan train je...bukn main seronok la irsyad dok dlm train...smpi leh terlajak stesen..huhu



teruja...smpikan terlajak stesen...huhu...maklum la coz ni kali kedua dier naik train..dulu 1st naik masih lum leh jalan
n 2 ari berturut2 irsyad naik train coz jumaat naik gak bawak my sis jalan2 kat jln tar...she request nk p memborong kain....


with his cousin...ni anak my sis
food court at sogo..isi perut yg lapor..hehe


No comments: