Monday, April 23, 2012

Skool trip

Assalamualaikum...ari ni anak bujangku ader trip ke Muzium TUDM kat Sungai Besi tu...so kira ni 1st la irsyad join tadikanyer...n tak pasti lak b4 this dh pernah lum tadika ni wat trip...n ni gak merupakan 1st time irsyad outing tanpa ditemani oleh ibu n ayah...mode risau pun ader ni...coz tak tau cmne la irsyad tu..harap2 dier dgr cakp cikgu2 dier...behave ye sayang....

So pagi ni sempat la jenguk skjp irsyad b4 p trip tu...i know he teruja nk p coz selalu teruja if lalu TUDM sungai besi tu....teruja ngan helicopter la kan...
B4 masuk skool....
Beratur dulu yer..ni pun jenuh cikgu dier suruh beratur elok2..budak2 katakan

Jom naik bas...bye2 ibu...behave ye sayang

4 comments:

maszmadi said...

wah.. x sabar nak jumpa anak balik skool nanti dengar cerita pasal dorang pi lawatan..

apela yang dorang akan cerita nanti yerk.. hehe

Lida Rahim said...

cikgu sekarang ni berani kot ek? bdk 3 4 tahun pon dah ada trip... sibbaik sekolah damya lom ada trip lagi hehe.. kalu tak cuak jugak!

Nur Hasyimah Mahasan said...

Ha ah...mula2 tu cuak gak nk bg but semua kawan2 dier p...n diskus ngan cikgu dier n husband so dier bg la...bukn main seronok dier bercerita blik smlm...

Nur Hasyimah Mahasan said...

Ha ah...mula2 tu cuak gak nk bg but semua kawan2 dier p...n diskus ngan cikgu dier n husband so dier bg la...bukn main seronok dier bercerita blik smlm...