Monday, April 30, 2012

Telus ke???

Bukn nk membantah aper yg diputuskn but telus ke keputusan yg dibuat???

We all as pegawai awam yg mengendalikn perolehan diarahkn untuk follow the guideline yg telah dikeluarkan...but when the result???

Wat penat je raser buat semua tu yg memkn masa berbulan2...but msyt lum setup pun lg nk bersidang...tup tup dpt nama siapa dpt projek tu...baik kitorg x yah wat awal2 (sedia dokumen, iklan, nilai)...bila dh berbulan2 kitorg wat semua tu bila dh final stage lain lak jadinyer...yg dpt projek lak bukn short listed malah x beli tender pun...huhu...kesian lak pd org2 yg masuk tender..senang2 je org lain dpt...so baik x yah prosedur kan..huhu

Memg akui rezeki masing2 but ntah la...cmne nk dptkn rezeki tu hanya Allah Yang Maha Mengetahui...


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

maszmadi said...

hurm, kekadang kita yang buat kerja ikut prosedur ni terpaksa ikut orang atasan dalam buat keputusan.. semua tu sekadar syarat jerk kan..
tapi kesian la pada orang yang betul2 ikut syarat n x terpilih.. camaner la orang luar nak percaya lagik lepas ni yerk..
kita hadapai situasi yang >< sama.....

Nur Hasyimah Mahasan said...

Tul tu...diorg yg kuarkn prosedur suh kiter ikut but diorg???huhu....
N memng kesian pd siapa yg dh fulfill but rezeki x menyebelahi dier...n siap kitorg kena complain lg cmne leb org lain dpt...huhu no komen

Lida Rahim said...

Ehem u isu dalaman ni.. bahaya gak kalau kontraktor baca huhu.. yg penting kita dah wat keje kita... so top mgtment nak putuskan lain, SYMP jer la huhu

Nur Hasyimah Mahasan said...

Huhu....its ok...i just luahkn aper yg terbuku...x mention spesifik pun...yg past bukn kontraktor coz now dh x deal ngan kontraktor...n for info ada pihak yg suh i report sprm...huhu