Friday, April 16, 2010

New Task

Dh lama rasernya tak bercorat-coret dlm blog kesayangan ni...nmpaknyer tuntutan keja mengatasi diriku ntk bersosial..huhuhu...macm2 terpaksa settle last month..disamping keja hakiki yang biasa...now aku ditambah plak ngan task baru (pemantauan projek...jenuh gak rasernyer...but nk wat cmne..dh arahan..follow je la..wpun kurang rela..huhuhu)..

Actually task untuk pemantauan ni baru je aku dpt..n memo kuar berkuatkuasa semalam....b4 this memng wat gak pemantauan but tidakla menjadi satu task yg utama...skrg ni pihak pengurusan atasan memng nk qs wat pemantauan..every month kena submit report...n every time kena tgk siapa yang tak update projek (progress, payment,dll)...n diriku lak tak boleh bg report yg kurang menarik... if tak update kena remind by letter, emel or phone (tang phone ni yg sakit ni...dh la tmpt diriku just boleh call line KL je..naik jenuh la nk bertenggek kat tmpt org lain....dh la maklumat dlm PC.....ni nampaknyer nk kena request phone line A ni...dapat ker???huhuhu

Luahan perasaan skit boleh la ek...task ni sebenarnya aku pun tak rela...sape yang nk if asyik kena marah je...asal suruh update je mest kena marah..bebel n so on...kadang2 tak tahan gak...n aku already told my bos bukan sepatutnyer bab2 pemantauan ni bagi kat J41...biarlah J44 yg buat..lgpun memng dh menjadi tradisi n amalan kat my opis J44 tak wat projek...yg wat projek adalah J41...but my bos cam tak dengar je luahan diriku ni...nk gak aku yg wat...huhuhu

Pe pun wat keja seikhlas mungkin...Insya Allah akan ader kebahagiaan di sebaliknya...Amin



inilah sistem aplikasi yang aku kena pantau!!!





No comments: