Saturday, September 11, 2010

Satu Hari Di Hari Raya

Selamat ari raya ye kawan2 semua..maaf dipinta andai ader tersalah kata, terlanjur bicara, terlebih perbuatan..biasa la kitakan manusia biasa yg tak boleh lari dari melakukan kesilapan...

Amacam 1st day raya tahun ni...diriku bersyukur ke hadrat Ilahi dengan keizinannya diberi kesempatan untuk menyempurnakan ramadhan dengan 'jayanya' dan dapat menikmati hari raya....n juga tahun ni genap empat tahun aku beraya sebagai isteri kepada seorang lelaki bernama suami (asri) dan genap 2 tahun sebagai ibu kepada anakku (irsyad nazmi)...sepertimana tahun2 yg sudah 1st rayer Aidilfitri mest kat umah aku...aku pun tak tau nape husband aku cam tak kisah je rayer pertama kat umah aku...coz maybe kitorg samer2 kelantan kan...so umah aku n umah dier pun dalam 1/2 jam je...n yg pasti petang or malam mest p umah dier smpi la he next day or raya ke-3....layan picture je la ek

irsyad n cousinnyer...cousin yg lain tak balik tahun ni..
irsyad mintak maap ek ibu
irsyad mintak maap ek abah
salam kemaafan
pas abah balik dr solat raya
tgh pau duit raya dr atok ke irsyad???
mengunjungi umah pak sedara..dekat je
ni dh petang...nk p umah moyang lak
more picture at http://picasaweb.google.com/shimzus/Aidilfitri201002?authkey=Gv1sRgCJSviqjMp6CRlQE#

No comments: