Tuesday, January 18, 2011

Favourite fruit

hi kawan2...anak2 anda suker tak makan buah....buah aper diorang suker...kalu diriku bedal je buag aper pun..but anak kesayanganku memilih skit buah2 ni...yg pasti dier suker n makan tak membazir pisang la..tu pun pisang berangan je la yg dier suker...yg lain cam tak menyelerakan je bila tgk dier kunyah..buah2 lain dier makan gak...but gigit je la n kuarkan balik bila dh habis manisnya (mcm epal, pear, plum)...so kat umah memng yg tak pernah miss adalah pisang la...sekali makan leh habis 2 biji sekaligus...bagus2..mudahkan penghadaman kan!!!

nk snap picture ek bu???encem tak irsyad...smbil kunyah pisang


cak!!!


3 comments:

axelida said...

Damya tak suka mkn buah.. tapi buah durian & jagung dia suka.. yg len2 langsung tak sentuh

Adelya lak... takat nih hulur ape pon nganga jer.. hehe

Nur Hasyimah Mahasan said...

yg pasti dulu irsyad tak suker durian..kalu makan mest muntah..n jagung jarang bagi coz org ckp cacing nanti...n memang kunyah je..tak telan pun kalu makan jagung...huhu

Ilhamny.com said...

sama larr, ilham pun paling suka mkn pisang..dia panggil 'isang nanana' = pisang banana..hehehe..