Friday, August 12, 2011

The rest of my life malay version

Salam jumaat semua....pe kabar??puasa tak ari ni...diriku Alhamdulillah masih diberi kesempatan oleh-NYA...dh hampir 2 mnggu kan kiter puasa.....cepatnyer masa berlalu...2 mnggu je lagi ramadhan tahun ni akan berakhir.....

Ari ni mals nk berceloteh panjang..nk citer pasal irdina or irsyad kan bosan lak korang kan....pe pun esok akan wat entry untk irdina..coz esok my princess cukup 4 bulan dh esok...
ni saje nk kongsi ngan korang....lagu ni 1st time aku dengar semalam..korang mest dah selalu dengarkan..anyway ok gak la Maher Zain nyanyi lagu ni...nmpaknyer penguasaan bahasa melayu dier makin ok.....i loike it...jom kiter layannnn!!!!


Aku bersyukur kau di sini, kasih
Di kalbuku, mengiringi
Dan padamu
Ingin kusampaikan
Kau cahaya hati
Dulu kupalingkan diri dari cinta
Hingga kau hadir ubah segalanya
Oooo
Inilah janjiku kepadamu

Chorus:
Sepanjang hidup
Bersamamu
Kesetiaanku tulus untukmu
Hingga akhir waktu
Kaulah cintaku, cintaku

Sepanjang hidup
Seiring waktu
Aku bersyukur atas hadirmu
Kini dan s'lamanya
Aku milikmu

Yakini hatiku
Kau anugerah sang Maha Rahim
Semoga Allah berkahi kita
Kekasih, penguat jiwa
Kuberdoa, kau dan aku di Jannah
Kutemukan kekuatanku di sisimu
Kau hadir sempurnakan s'luruh hidupku
Oooo
Inilah janjiku kepadamu

*Repeat Chorus
Yakini hatiku
Bersamamu, kusadari inilah cinta
Tiada ragu,
Dengarkanlah kidung cintaku yang abadi

setiap kali dengar lagu....mest nk 'jing jing' (gitar la)..raket pun jadi la..coz if beli gitar tak smpi sehari dh rosak..hehe

2 comments:

LidaRahim said...

hehehe irsyad... raket pon jadilah ek janji rock!!

tapi bila dgr yg melayu rasa lain macam jer hehe

Nur Hasyimah Mahasan said...

irsyad memang..tak kira nasyid ke rock mest nk gitar..

lain macam??kiter mula2 dengar tak pkir lak tu lagu maher zain..hehe