Saturday, May 22, 2010

Penangan sogo on friday

Hi frens..maner p lunch jumaat ari ni..aku tak der plan nk p maner2 pun..n my partition mate ask me..nk dok opis je ke?pun no idea..n kebetulan sorg opis mate gtau nk sogo...terujakah aku?mulanya mcm mls je..but dlm pikiran dh terbayang2 sale baju kanak2 kat GF sogo tu...terpengaruh ke aku?last but not least nmpaknyer tak tahan godaan aku ni..actually mlm td dh gtau husband yg sogo ada sale baju kanak2...n dier tak bg any comment pun...senyum je..hehehe...

sampai sogo call my husband..gelak je dier...n siap boleh pesan suruh aku beli seluar keja utk dier..ambik kesempatan ek...n bagi green light beli baju irsyad...boleh claim ke???hehehe....aku ni bukan gaji pun lagi....bolehkan borong sakan???its ok...lagipun aku ni jenis yg tak kira time gaji ke tak...bila raser nk membeli on je la..tq my husband coz memahami...but bukan membazir pun..kuar duit ntuk family gak kan...pilih punya pilih sempat la aku sentap 4 helai baju irsyad n 1 seluar..boleh la irsyap pakai p jalan2 nant....n beli 1 seluar ntk my husband..baju tak beli coz dh beli masa besday dier... 

inilah baju n seluar baru irsyad..hencem tak???


n this 3 another baju baru..apsl semua biru je ibu???hehehe

No comments: