Monday, May 10, 2010

Selamat Hari Ibu


Selamat ari ibu to my mum, my sister, my sister in law n all my fren yg telah bergelar ibu/mama and so on...n juga mestilah untuk diriku yg telah bergelar ibu tanggal 24 Ogos 2008 apabila putera sulungku selamat dilahirkan....n now my son already 20 months...n selama 20 months tu la diriku bergelar ibu...syukur kepada-NYA kerana masih memberi kekuatan pada diri ini untuk melaksanakan tanggungjawab sebagai seorg ibu...tanggungjawab as a wife to my beloved husband..tanggungjawab as a daughter my mum n my dad...as a employee to my employer (BUBPK, JPS)....n other responsible..

Sepanjang 20 months diriku bergelar ibu, aku sedar n dpt merasa bgaimana pahit getir, suka duka kehidupan ini dlm membesarkan anak...n pengalaman inilah yang telah dilalui oleh my mum dulu...betapa aku kagum ngan my mum yg berjaya membesarkan anak-anaknya (my sibling 10 org..but yg ader sekrg 8 org)...n Alhamdulillah dengan didikan my mum n dad kami semua sampai ke tahap ini....maksudnya boleh dikatakan mampu berdikari...jika diriku ini diberikan anak yg lain selain my sonku sekarg...aku harap aku juga setabah n secekal ibuku yg mampu melaksanakan tanggungjawab as a mum untuk semua anak-anaknya...

So takde la special event to my mum..hanya mampu luahan melalui telefon...n Insya Allah next month aku nk blik kg lagi...hehehe...

So what i do on mother's day....takde plan pun sebenarnya...just nk kuar makan2 lunch nant je...so pagi2 lagi aku sediakan bfast (mee n nasi goreng n ayam goreng)..kebetulan ramai plak kat umah mnggu ni ( 2 my sisters n 2 my brother)...n aku happy sgt coz ape yg aku masak ari ni habis...hehehe

so pas zohor baru kuar...ingt nk kuar area kul 12 nk p makan2 ikan bakar..but semua cam lentok kekenyangan...n kebetuln my hubby lak kurang shat...so cancel  ikan bakar this time n requested by my brothers nk mkn pizza...so enjoy pizza at tesco ampang...

Last but not least...dikesempatan ari ibu ni...special thanks to my mum yg selama ni membesarkan diriku selama ini n tak putus2 mendoakan anaknya ini...I LOVE MY MUM SO MUCH!!!!!!! 


Gaya isyad yg ntah ape2


Ini la yg kitorg order....nyum nyum


inilah menu kegemaran irsyad




No comments: