Friday, August 27, 2010

Genap seminggu

Hi kawan2..pe kabar ari ni...masih penuh berpuasa ke??aku Alhamdulillah masih diberi kekuatan untuk menunaikan ibadah puasa....so jangan tinggal posa ek..kecuali la tut tut tut....

Ari ni aku masuk opis lambt...kul 10 baru masuk opis..suker2 hati je kan..sbnarnya aku ader urusan seri paduka baginda tadi...hehehe..korang masih ingat tak pasal tragedi yang menimpa my son last friday. (20/8)..peristiwa pertama dalam hidupku kan..mesti la segar diingatan....sepertimana yg dh aku story yg anak aku kena 3 jahitan dikepala (jatuh la..apa lagi...hehe)..so ari ni seperti yang diarahkan oleh dr. jahitan irsyad tu leh bukak on today (27/8)...but ari ni tak p HUKM pun..just p klinik kat umah je...coz dr. gtau boleh je bukak jahit kat maner2..yg pasti jgn bukak sndr la..kecuali la anda tu doktor..hahaha...

Semasa tggu dr. smpi biasa la irsyad kan tak reti dok diam...pas berlari, merangkak dalam klinik tu..dlm kul 9.15 doktor smpi...so baru dier dok diam...masuk jmpe doktor still nk main2 lagi..sehingga doktor ambil gunting and penyepit..baru dier nk dok diam...masa cabut jahitan tu baik je dier...n maybe tak raser aper2 pun coz skit pun dier tak gerak...seronok nyer aku tgk...diam je irsyad....so doktor gtau luka semua dh sembuh..pas cabut benang tu..dr. letakkan sedikit gel...n dh tak perlu letak ubat lain..just dr. bg ubat alahan je... tmpat luka tu pun dh boleh kena air dah....selama ni seminggu mandi pun basahkan sikit je kepalanya...coz tmpat luka tak boleh kena air selagi tak bukak jahitannya...

p/s from dr....jangan nakal2 ek, nant jatuh lagi...aku n doktor gelak je...n irsyad senyum je..macam faham je...moga pasni takde la kejadian2 yang tak diingini lagi...

ni pas bukak jahitan tu..bersinar coz pas letak gel

No comments: